Bezorgen & verzendkosten

Shoemixx.nl biedt je een ruime keuze in de bezorging van jouw nieuwe schoenen.
De verzending wordt geheel verzorgd door PostNL en wij streven er naar om de bezorging binnen 1 tot 3 werkdagen te laten plaatsvinden.

Op welke manier(en) kan ik de online bestelling ontvangen?
Er zijn verschillende manieren waarop we de bestelling snel kunnen leveren:
1: Op het huisadres.
2: Op een ander adres dat is opgegeven bij het bestelproces als afleveradres (bijv. het adres van je werk) 

Wat is de levertijd van een bestelling?
De online bestelling wordt zo snel mogelijk geleverd. Wij streven ernaar om de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren. Indien je bestelling na 7 dagen nog niet geleverd is, neem dan contact op met onze klantenservice via info@shoemixx.nl of telefoonnummer 088-0088290.

Betaal ik verzendkosten bij een bestelling?
Indien de totale orderwaarde € 39.95 of hoger is dan betaal je geen verzendkosten.

Is de totale orderwaarde hieronder dan betaal je een bijdrage van € 3.95.
Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd zullen de (indien betaald) verzendkosten worden terugbetaald.
Indien een deel van de bestelling wordt geretourneerd zullen de (indien betaald) verzendkosten niet worden terugbetaald.

Retourzending per post
Voor het retoursturen van een artikel kun je gebruik maken van het verzendlabel wat bij de order zit ingesloten.
Het retoursturen is gratis indien er gebruik wordt gemaakt van het bijgeleverde verzendlabel.

Retourzending vanuit Belgie
Voor het retoursturen van een artikel kun je gebruik maken van het verzendlabel wat bij de order zit ingesloten.
Het retoursturen vanuit Belgie is voor eigen kosten.

Ik ben niet thuis om de bestelling in ontvangst te nemen, wat nu?
Ben je niet thuis als PostNL bij de bestelling komt afleveren?
Dan kan het zijn dat jouw bestelling bij de buren is afgegeven.
Mocht dit het geval zijn dan zal de bezorger dit melden middels een briefje met daarbij vermeld het huisnummer waar de zending is afgegeven. 
Indien de melding staat weergegeven dat de bezorger op een later tijdstip terugkomt kun je op https//onlineverzendservice.post.nl/ontvangen een eigen aflevervoorkeur doorgeven voor de tweede bestelpoging.
Let op: wijzigingen kunnen op de dag van de eerste bezorgpoging tot 22.00 uur worden doorgevoerd. Voer je geen wijziging door? Dan wordt de zending, volgens onze standaardprocedure, de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op het aangegeven adres.

Zelf aangeven wanneer je het wilt ontvangen indien de eerste bezorgpoging niet is geslaagd
Op de website https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen kun je zien wanneer en hoe laat het pakket wordt afgeleverd. Ben je niet thuis op deze dag en tijdstip? Dan laat de pakketchauffeur een bericht achter. Op dit bericht staat een unieke ‘Niet-thuis-code’. Met deze code is het mogelijk om op de website PostNL een keuze voor de tweede bezorging te maken.
Als ontvanger van een pakket heb je de volgende twee keuzes:
Andere dag en tijd / dagdeel
Je kunt ervoor kiezen het pakket op een andere dag te laten bezorgen. Je krijgt daarbij de keuze om een andere dag van aflevering aan te geven tot een week vooruit;
Bezorgen bij de buren
Voor deze tweede bezorgpoging kun je kiezen voor een afleveradres met dezelfde postcode. Bij deze keuze kan ook de optie dag met tijd worden meegenomen.

Shoemixx.nl verzendt enkel bestellingen binnen Nederland en België.