
Garantie & klachten
Bij Shoemixx.nl staan service en hoogwaardige producten hoog in het vaandel.
Heb jij, ondanks de zorg die wij besteden aan onze producten, vragen over een product of dienst?
Meld dit ons en wij staan direct voor je klaar om het op te lossen.
Vragen over de kwaliteit van de schoenen gekocht via de webshop.
Indien er vragen zijn over de kwaliteit of een klacht n.a.v. een online aankoop kun je altijd terecht bij onze klantenservice.
Zij zullen je graag verder helpen.
Klacht over geleverde dienst, website of medewerker
Mocht je een klacht hebben over een geleverd product, dienst, de website, of één van onze medewerkers, dan kan dat kenbaar worden gemaakt via [email protected] of via 088-0088290. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en indien nodig een intern onderzoek opstarten. Wij zullen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst inhoudelijk reageren op je klacht.
Geschillen
Indien je klacht niet door Shoemixx opgelost kan worden, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Ook kun je terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR - http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ).
Garantievoorwaarden
Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie, wat wil zeggen dat het product datgene is of moet doen wat je er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten.
Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie, dit zullen wij te allen tijde in behandeling nemen en direct een passende oplossing bieden. Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dien je in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs). Klachten zonder aankoopbewijs worden door ons niet in behandeling genomen.
Onder deze garantie vallen niet:
- Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik
- Defecten en slijtage welke niet te verwachten zijn bij normaal gebruik
- Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten
- Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud
- Verkleuring of afgeven van van schoenen aan andere producten
Laden..